Bu bölmə Bakcell tərəfindən təqdim olunur

Yaponiyanın “Line” messenceri istifadəçilərini itirir

Yaponiyanın ən kütləvi messenceri “Line” mövcud olduğu dövrdə ilk dəfə olaraq fəal müştərilərini itirməyə başlayıb.

İKT.lent.az-ın “vladtime.ru” saytına istinadən məlumatına görə, ötən ilin sonuncu rübü ərzində istifadəçilərinin sayı 220 milyon nəfərdən 217 milyon nəfərə qədər azalıb. 

“Line” İndoneziya, Tailand, Tayvan və təbii ki, Yaponiya kimi ölkələrdəki müştərilərdən çox asılıdır. Bu dövlətlərdəki istifadəçilərin sayı 77 faiz təşkil edir. Ötən ilin əvvəllərində bu rəqəm 67 faiz təşkil edirdi. İPO keçiriləndən 6 ay sonra messencerin qiyməti 9,4 milyard dollardan 8 milyard dollara düşüb.

Şirkətin “Line Music” və “Pay Line” əlavələrinin də müştərilərinin sayını artıra bilməməsi də pozitiv proqnozlar verməyə imkan vermir. 2015-ci ilin əvvəlindən bu sahədə artım müşahidə olunmur. 
 
“Line”dan fərqli olaraq, “Facebook Messenger” və “WhatsApp” kimi əlavələrdə isə əksinə, artım müşahidə olunur.

LENT

20 Noyabr 2017
17 Noyabr 2017
16 Noyabr 2017
15 Noyabr 2017